Cumu pulisce e sedie d'uffiziu

Prima: Prima di tuttu, hè necessariu capisce u materiale di a sedia di l'uffiziu.Tuttavia, i gammi di e sedie di l'uffiziu generale sò principalmente fatti di legnu solidu è di ferru.A superficia di u taburete hè fatta di pelle o tela.I metudi di pulizia di sedie di diversi materiali sò diffirenti durante a pulizia.

Siconda: S'ellu hè una sedia di l'uffiziu di l'arti di pelle, hè megliu pruvà in una pusizioni inconspicuous quandu si usa u pulitore di l'arti di pelle per vede s'ellu si fade.Se ci hè fading, dilute cù acqua;s'ellu hè particularmente bruttu, aduprate acqua tiepida è lasciate seccu naturalmente.

Terzu: I gammi di sedia di l'uffiziu in legnu solidu pò esse sbulicatu direttamente cù un pannu seccu, è dopu un pocu di detergente, ùn sguassate micca cù un pannu chì hè troppu umitu, è dopu espostu à seccu, chì accelerà a decadenza interna di u legnu solidu.

Quartu: U metudu generale di pulizia di u taburete di tela hè di spray detergente è sguassate delicatamente.S'ellu hè particularmente bruttu, pò esse puliti cù acqua calda è detergente.Ùn fate micca solu cù a spazzola, in questu casu, u tela vi pare assai vechja facilmente.

Certi sedie anu un tag (di solitu nantu à a parte sottu di u sediu) cù un codice di pulizia.Ddu codice di pulizia di tappezzeria - W, S, S / W, o X - suggerisce i migliori tipi di pulitori per l'usu nantu à a sedia (basatu à l'acqua, per esempiu, o solu solventi di pulizia secca).Segui sta guida per determinà quali pulitori à aduprà basatu nantu à i codici di pulizia.

Sedie chì sò in pelle, vinile, plastica, o cuperte di poliuretanu ponu esse mantenite regularmente cù questi suminati:

Un aspiratore: Un aspiratore portatile o un aspiratore senza filu pò fà l'aspiratore di una sedia u più senza fastidiu pussibule.Certi aspiratori anu ancu allegati apposta per sguassà a polvera è l'allergeni da a tappezzeria.

Sapone per lavastoviglie: Recomandemu Seventh Generation Dish Liquid, ma qualsiasi sapone per i piatti limpidi o sapone suave funziona.

Una buttiglia spray o una piccula ciotola.

Dui o trè panni puliti è morbidi: panni in microfibra, una vechja t-shirt di cuttuni, o qualsiasi stracci chì ùn lascianu micca filu.

Un duster o una lattina d'aria compressa (opcional): Un duster, cum'è u Swiffer Duster, pò ghjunghje in lochi stretti chì u vostru vacuum puderia micca esse capace.In alternativa, pudete aduprà una canna di aria compressa per sbattà ogni particella di terra.

Per una pulizia profonda o una rimozione di macchie:

Alcolu, acitu, o detergente per a lavanderia: e macchie di tela stubborn necessitanu un pocu più aiutu.U tipu di trattamentu dependerà di u tipu di macchia.

Un pulitore portatile di tappezzeria è tappezzeria: Per una pulizia profonda o per affruntà i messi frequenti nantu à a vostra sedia è altri mobili è tappeti imbottiti, cunzidira à investisce in un pulitore di tappezzeria, cum'è u nostru preferitu, u Bissell SpotClean Pro.

rth


Tempu di Postu: Nov-04-2021