Chì face una grande sedia?

Per e persone chì passanu a maiò parte di a so ghjurnata di travagliu in un desk, hè impurtante avè a sedia ghjustu.Sedie d'uffiziu incòmode ponu avè un impattu negativu nantu à a produtividade di i vostri impiegati, a so morale, è ancu a so salute à longu andà.
Sè vo circatesedie d'uffiziu è di scrivania di alta qualitàà un prezzu ghjustu, ordinate da GFRUN.Avemu una larga selezzione di sedie chì mantenenu i vostri impiegati è visitatori cunfortu in stazioni di travagliu individuali è spazii di sale di cunferenza.

Chì face una grande sedia?Eccu alcuni di e caratteristiche più impurtanti per circà in una sedia d'uffiziu.

 

Accoudoir rembourré en PP
Bracciolo imbottito in PP in stile classico, il modello più popolare per le nostre sedie da corsa.

Meccanisimu di serratura-inclinazione
Spessore di piastra di metallu 2.8 + 2.0mm, forte è durable L'angolo di inclinazione più grande pò esse 16 U manicu hè di cuntrullà l'altezza di tilt-locked è di gaslift A tensione hè di cuntrullà a stretta di inclinazione

Ascensore à Gas
Ascensore di gas di classe 3 nera cù certificatu TUV, sustene a sedia per cunfurmà a prova di u mercatu di l'Europa EN1335 è a prova BIFMA di u mercatu di i Stati Uniti.
L'ascensore di gas hà una purezza N2 assai alta, un tubu d'acciaio senza saldatura è un mecanismu anti-esplosione per mantene a sicura.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022