Perchè duvete cumprà sedie ergonomiche per u vostru uffiziu

Passemu più è più tempu in l'uffiziu è à i nostri desks, per quessa, ùn hè micca surprisa chì ci hè statu un grande aumentu di e persone chì soffrenu di prublemi di spalle, di solitu causati da una mala postura.

Semu à pusà in i nostri sedie di l'uffiziu finu à ottu ore di ghjornu, una sedia standard ùn hè più abbastanza per sustene u vostru corpu à traversu l'immobilità di u vostru ghjornu di travagliu.Mobili ergonomichihè appositamente cuncepitu per assicurà chì voi, i vostri culleghi è i vostri impiegati sò assitati currettamente è cumpletamente sustinuti da i so mobili chì, à u turnu, aumentanu u vostru benessere è, sicuru, a ricerca hà dimustratu chì l'assenza di malatie hè ancu ridutta quandu u mobili currettu hè stallatu in u locu. u locu di travagliu.

A salute, di "benessere", in l'ambiente di u travagliu hè un tema caldu avà è u locu di travagliu ùn hè più vistu cum'è un locu "straneru" in quale i travagliadori operanu, ma piuttostu u locu di travagliu hè furmatu per i bisogni di i travagliadori stessi.Hè statu pruvatu chì i picculi cambiamenti pusitivi in ​​l'uffiziu è intornu à l'uffiziu ponu avè un impattu enormu nantu à a produtividade è l'entusiasmu in l'impiegati.

Quandu comprasedie ergonomicheCi sò cinque elementi chjave chì cercate in e vostre compra potenziale:

1. Lumber support - sustene a bassa volta
2. Profundità di u sediu regulabile - permette u sustegnu tutale longu u spinu di e cosce
3. Ajustamentu di l'inclinazione - permette di ottene l'angolo ottimale per e gambe di l'utilizatore à u pianu.
4. Ajustamentu di l'altitudine - impurtante per furnisce un sustegnu tutale per l'altitudine sana di u torsu
5. Braccia ajustable - u deve risurrezzione / bassa secondu l'altezza di l'operatore chì usa a sedia

Sedie ergonomicheavè implicazioni di costu nantu à a vostra sedia d'uffiziu standard tradiziunale "taglia unica", ma cum'è un investimentu, l'effetti à longu andà chì pò avè nantu à voi, i vostri culleghi è i vostri impiegati sò sustanziali è valenu a pena l'investimentu cù a linea di fondu in un forza di travagliu più produttiva cù i ghjorni ridotti persi per a malatia, i soldi supplementari spesi sò ricuperati parechje volte: ùn ci hè più ghjorni di malati, settimane è mesi per i prublemi di spalle causati da sedie chì ùn sò micca adattati per u scopu.
Esse còmode prumove un benessere pusitivu è un benessere pusitivu prumove una forza di travagliu più motivata è produtiva.

At GFRUN, Semu specialisti in mobili d'uffiziu cusì se vulete scopre i benefici diseduta ergonomicaper u vostru locu di travagliu, ùn esitate micca à cuntattateci à 86-15557212466/86-0572-5059870.


Tempu di Postu: Nov-17-2022