L'aghjurnà da una sedia d'uffiziu economica pò aiutà à sente megliu

Oghje, i stili di vita sedentariu sò endemichi.A ghjente passa a maiò parte di i so ghjorni à pusà.Ci sò cunsequenze.I prublemi di salute cum'è a letargia, l'obesità, a depressione è u mal di schiena sò avà cumuni.E sedie di ghjocu cumplenu una necessità cruciale in questa era.Amparate nantu à i benefici di l'usu di una sedia di ghjocu.Hè vera!L'aghjurnà da una sedia d'uffiziu economica pò aiutà à sente megliu, pusà più longu è esse più pruduttivu.

U fondu hè chì u corpu umanu travaglia megliu quandu attivu.Malgradu questu, u travagliu tipicu di scrivania passa quant'è 12 ore à pusà ogni ghjornu.A cumpusizioni di stu prublema hè cumu l'impiegati si sentenu à u travagliu.
A maiò parte di l'uffizii equipanu u so staffu cù sedie d'uffiziu tradiziunali, economiche.Quessi venenu cù braccioli fissi è un backrest fissu chì ùn s'inclina micca.Stu stilu di sedia forza l'utilizatori in pusizioni statiche di seduta.Quandu u corpu stancu, l'utilizatore deve adattà, invece di a sedia.
L'imprese compranu sedie d'uffiziu standard per i so impiegati principalmente perchè sò boni.Questu hè malgradu parechji studii annantu à l'anni chì indicanu i periculi di l'abitudini di seduta fissa.

1

In fatti, a scienza hè chjara.Una pusizioni seduta fissa limita u muvimentu è i musculi overworks.Allora, i musculi anu bisognu di travaglià più duru tenendu u troncu, u collu è e spalle contr'à a gravità.Chì accelera a fatigue, aggravendu e cose.
Quandu i musculi si stancanu, u corpu spessu si stende in un slouch.Cù una mala postura cronica, l'utilizatori soffrenu una mansa di prublemi di salute.A circulazione rallenta.Misalignamenti in a spina è i ghjinochji ponenu una pressione sbilanciata nantu à e articuli.U dolore à l'spalla è u spinu s'intensifica.Mentre a testa s'avanza in avanti, u dulore irradia à u collu, splodendu in migraine.

In queste cundizioni brutali, i travagliadori di scrivania diventanu stanchi, irritabili è demotivati.In fatti, parechji studii mostranu una cunnessione trà a postura è u rendiment cognitivu.Quelli chì anu boni abitudini di postura tendenu à esse più attenti è impegnati.In cuntrastu, a mala postura rende l'utilizatori più propensi à l'ansietà è a depressione.

Vantaggi ergonomichi di asedia di ghjocu
Sedie di l'uffiziu standard forzanu l'utilizatori in pusizioni statiche di seduta.In l'ore di seduta à tempu pienu, chì porta à una postura cattiva, strain articular, letargia è disagio.In cuntrastu forte,sedie di ghjocusò "ergonomichi".
Questu significa chì venenu cù cumpunenti regulabili chì rispondenu à i standard ergonomichi muderni.Quelli enfatizzanu duie qualità essenziali.Prima, a prisenza di parti regulable chì sustene una postura sana di seduta.Siconda, caratteristiche chì prumove u muvimentu mentre pusatu.


Tempu di post: Jul-19-2022