Chì sò i benefici di una sedia di ghjocu?

Duvete cumprà unsedia di ghjocu?
I gamers avid spessu soffrenu u dolore di spalle, di u collu è di e spalle dopu à longu sessione di ghjocu.Questu ùn significa micca chì duvete rinunzià à a vostra prossima campagna o spegne a vostra cunsola per sempre, basta cunsiderà cumprà una sedia di ghjocu per furnisce u tipu di supportu ghjustu.
Se ùn site micca ancu vendutu nantu à l'idea, pudete esse dumandate quale sò i benefici di e sedie di ghjocu è s'ellu anu qualchì svantaghju.Puderanu micca esse perfetti, ma i prufessori superanu i contra per a maiò parte di i gamers.

Beneficii disedie di ghjocu
Vale a pena avè una sedia dedicata per u ghjocu o qualsiasi altru postu in a vostra casa farà?Se ùn site micca sicuru chì cumprà una sedia di ghjocu hè a chjama ghjusta, amparà alcuni di i benefici pò influenzà a vostra decisione.

Cunfortu
Unu di i vantaghji principali di stu tipu di sedia hè u so cunfortu.Sè vo site malatu d'avè una gamba morta, mal di schiena o crick in u collu mentre ghjucate, una sedia comoda puderia esse ghjustu ciò chì u duttore hà urdinatu.A maiò parte sò ben imbottite sia in u sediu sia in u spinu, più i braccioli è i poggiatesta aumentanu ancu u vostru cunfortu generale.
Supportu
Ùn sò solu còmode, ma offrenu supportu.Sedie di qualità per i ghjoculi anu un bonu supportu lumbar per aiutà à prevene u dolore in a parte bassa.Parechje offre ancu supportu finu à u spinu à a testa è u collu, aiutendu à evità u dolore in u collu è e spalle.I bracci offrenu supportu per i braccia è aiutanu à mantene i vostri polsi è e mani in una pusizioni più ergonomica, chì puderia riduce u risicu di ferite di tensione ripetitiva.
Ajustabilità
Mentre micca tutte e sedie di ghjocu sò regulabili, assai sò.Più ci sò punti di regulabilità, cum'è a spalle, l'altezza di u sediu è i braccioli, più faciule hè di adattà a sedia per risponde à i vostri bisogni.Più pudete aghjustà a vostra sedia, u più prubabile hè di furnisce u supportu chì avete bisognu per e sessioni di ghjocu longu.
Una sperienza di ghjocu megliu
Alcune sedie anu altoparlanti integrati è alcuni anu ancu opzioni di vibrazione chì rumble à u listessu tempu chì u vostru controller di cunsola vibra.Queste funzioni ponu migliurà a vostra sperienza di ghjocu, rendendu più immersiva.Se optate per una sedia cù questi tipi di funzioni, assicuratevi chì hè cumpatibile cù a vostra cunsola di ghjocu o cunfigurazione di ghjocu.Qualchidunu cunnetta cù altre sedie à u stessu tempu, chì hè grande si spessu ghjucate cù l'altri in a vostra casa.
Cuncentrazione mellorata
Perchè sì cunfortu è supportatu in a vostra sedia, pudete truvà chì questu migliurà a vostra cuncentrazione è u tempu di reazione.Nimu pò prumittì chì a prossima volta chì accende u vostru Switch, correrete à a cima di u capu di Mario Kart, ma puderia aiutà solu à batte quellu capu chì avete avutu prublemi.
Multifunzionale
Sè vo site preoccupatu chì ùn avete micca aduprà a vostra sedia di ghjocu abbastanza spessu per fà vale a pena, cunzidira chì a maiò parte di travaglià bè per una gamma di funzioni.Sedie di ghjocu per PC verticali duppianu è sedie d'uffiziu comode è di supportu.Pudete aduprà mentre travagliate o studiate o ogni volta chì passate u tempu à un desk.E sedie a basculante facenu grandi sedie di lettura è sò fantastiche per fighjà a TV.
Svantaghji di sedie di ghjocu
Di sicuru, sedie di ghjocu ùn sò micca senza i so difetti, per quessa, hè impurtante cunsiderà i so inconvenienti prima di cumprà.Puderete capisce chì a sedia di l'uffiziu chì avete digià hè perfettamente bona per i ghjoculi per PC o site felice di ghjucà cunsole da u divano.
prezzu
Sedie di ghjocu di qualità ùn sò micca boni.Mentre pudete truvà sedie rocker per menu di $ 100, u megliu costu $ 100- $ 200.Sedie più grandi per i ghjochi di desktop sò ancu più caru, cù versioni high-end chì costanu quant'è $ 300- $ 500.Per certi cumpratori, questu hè solu troppu spesa.Di sicuru, pudete truvà l'opzioni di u budgetu, ma alcuni preferite fà fà cù a sedia chì anu digià acquistatu chè cumprà una chì ùn hè micca à scarrafia.
Taglia
Pudete esse scoraggiatu da u fattu chì sò abbastanza voluminosi.Sedie verticali per i ghjoculi sò significativamente più grande di sedie di scrivania standard, cusì in una stanza o un picculu uffiziu, ponu piglià troppu spaziu.I rockers sò un pocu più chjuchi è sò spessu plegati in modu chì pudete almacenà quandu ùn sò micca usati, ma ponu ancu piglià troppu spaziu in u pianu in un picculu salottu.
Apparizione
Ùn sò micca sempre i pezzi più attrattivi o raffinati di mobili, sè vo site caldu nantu à u disignu interiore, pudete micca vulete lascià una sedia di stu tipu in a vostra casa.Di sicuru, pudete truvà alcune alternative più eleganti, ma sò prubabilmente costu più di sedie media, è pudete sacrificà una certa funzione in favore di a forma.
Pò incuragisce l'usu eccessivu
Hè impurtante per esse còmode è avè un supportu propiu durante u ghjocu, ma ùn hè micca bonu per nimu di pusà tuttu u ghjornu.Nimu ùn dice chì ùn deve micca avè a sessione di ghjocu mammut occasionale, ma u ghjocu regularmente ottu ore à ghjornu puderia esse preghjudiziu à a vostra salute.Se pensate chì raramenti si alzate da u vostru postu di ghjocu, puderia esse megliu stà cun un menu cunfortu.


Tempu di Postu: Aug-15-2022